Vilkår for kjøp i Postens nettbutikker

Alle priser i nettbutikken oppgis i norske kroner og er inklusiv moms. Fraktkostnad kommer i tillegg, men ingen ytterligere skatt eller avgift.

Om våre priser

Prisene som vises i vår nettbutikk kan avvike fra prisene på postkontor og Post i Butikk. Om du velger å handle på postkontor eller Post i Butikk, gjelder prisen i butikk.

Vi tar forbehold om at skrivefeil eller tekniske feil i produktinformasjon, pris og bilde kan forekomme. I så tilfelle kan vi slette eller avvise ordre.

Alltid vare på lager

Nettbutikken selger kun lagerførte varer.

Betalingsvilkår

For å kunne handle i vår nettbutikk må du ha fylt 18 år. Du kan kjenne deg helt trygg når du handler. Posten benytter godt utprøvde og sikre betalingsalternativer.

Kredittkort

Kredittkort utstedt av en utenlandsk bank kan ikke anvendes for betaling.

Når du betaler med kort må du oppgi kortnummer, kortets utløpsdato samt CVC-koden (de tre siste tallene på baksiden av kortet), personlig kode og engangskode (kodebrikke/kort). Posten Bring anvender en sikkerhetsstandard som kalles

3D-Secure, utviklet av VISA og Mastercard. All informasjon krypteres med 128-bits SSL-kryptering, hvilket gjør at ingen utenforstående kan se din kortinformasjon. Vil du endre eller fjerne din ordre ber vi deg kontakte vår kundeservice på telefon 22 03 00 00.

Ved bestilling betaler du med ditt VISA eller Mastercard.

Vi benytter Netaxept som sørger for trygg og enkel eHandel.

Slik fungerer det

Hvis du er vant til å handle på internett, vil det falle deg naturlig å bruke og stole på Verified by Visa og MasterCard Securecode. Du betaler med ditt kort på samme måte som i dag, men er du registrert for denne tjenesten vil du få beskjed om å taste inn ditt passord for å få gjennomført betalingen. Dette betyr at du som kortholder, i tillegg til å oppgi kortnummer og utløpsdato, må identifisere deg med en kode mottatt fra kortutsteder. Koden kan være et passord eller sikkerhetsløsning som du gjenkjenner fra nettbanken din.

Leveringsvilkår

Les om Posten Brings generelle leveringsvilkår.

Angrerett og returrett

Du kan angre ditt kjøp opptil 30 dager fra du har mottatt varen eller hentet den på et utleveringssted.

Dersom du vil angre et kjøp, kan du fylle ut dette skjemaet. Velg «Klage og reklamasjon».

Les mer om angrerettloven.

Service og transportskader

Du kan alltid kontakte vår kundeservice på telefon 22 03 00 00, med dine spørsmål om angrefrist eller om varen er transportskadet.