Retur fra Pakkeboks

Enkel retur via Pakkeboks

Nå kan du returnere varer fra en Pakkeboks. Du trenger Posten-appen for å reserve og åpne en luke.
  • Det koster ikke noe ekstra å sende fra Pakkeboks
  • Du kan sende pakken hele døgnet
  • Spor pakken allerede fra du legger den inn i pakkeboksen

Slik fungerer tjenesten:

  • Du må ha Posten-appen for å booke luke
  • Velg retur i appen og følg stegene
  • Fest adresselappen for retur midt på pakken med strekkoden godt synlig
  • Luken holdes av i to timer fra du reserverer den
  • Du kan reservere en luke når som helst

Skjermbilder fra Posten-appen:

Noen skjermbilder av det du ser i Posten-appen når du skal reservere en luke i Pakkeboks.
Noen skjermbilder av det du ser i Posten-appen når du skal reservere en luke i Pakkeboks.

 

Spørsmål og svar om å sende i retur fra Pakkeboks

  • De fleste nettbutikker sender med en egen adresselapp for retur sammen med varene. Ta kontakt med nettbutikken om du ikke har mottatt en adresselapp.

  • Hvis tidsfristen går ut, kan du reservere på nytt, eller levere pakken på en Post i Butikk.

  • Det kan du. Du kan kansellere reservasjonen når som helst om du ikke har behov for den lenger.

  • Alle med en adresselapp for retur fra Posten Bring kan bruke Retur fra Pakkeboks.