På postkontoret

På Posten kan vi hjelpe deg med diverse tjenester.


På Posten er det blant annet postboksanlegg, salg og veksling av mynt, mulighet for fotografering for bankkort, samt en pc for selvbetjening.

Det er også diverse banktjenester på Posten. Du kan betale regninger, sette inn og ta ut penger og få kontakt med økonomisk rådgiver i DnB.

Du får også kjøpt diverse emballasje, blant annet boblekonvolutter.

Stoppkrav

Du kan få tilbakekalt (i retur) eller sendt pakken til ny adresse, før mottaker har fått pakken utlevert. Dette hjelper vi deg med på innleveringsstedet eller nærmeste Posten.

Du må dokumentere at du er sender. Du må betale pris som for tilsvarende ny sending, og pris for stoppkrav kommer i tillegg. Prisen for Stoppkrav er 178 kroner per sending og må betales selv om vi ikke skulle klare å stoppe sendingen.

For nærmere opplysninger kan du kontakte kundeservice på telefon 04004.