På Posten

Over hele landet finnes postkontor og Post i Butikk som kan hjelpe deg med en rekke tjenester. 

Har du kjøpt Norgespakke™ på nett og ikke har en skriver hjemme? Ta med kvitteringen og vi skriver den ut for deg.

På Posten kan du: 

Banktjenester på Posten

Fra 1.9.2020 opphørte banktjenester hos Posten.

DNB har valgt å avslutte avtalen med Posten Norge om utførelse av banktjenester ved Post i Butikk og postkontor.

Følgende tjenester kan ikke utføres ved Post i Butikk og postkontor fra 1.9.2020: 

  • Innskudd og uttak på konti i DNB med og uten bankkort og pin kode
  • Giro utbetaling (giro innbetaling er fjernet fra 1.7.20)
  • Saldoforespørsel DNB konti

For mer informasjon kan du ringe 23 02 10 50 eller kontakte ditt lokale DNB-bankkontor.

Hentefrist

Dersom sendingen som er sendt til deg er for stor til å leveres i postkassen, får du beskjed om at den kan hentes på Posten. Den må da hentes innen 3 uker. Hvis ikke blir den returnert til avsender.

Mer om hentefrister

Om du ikke ønsker å hente sendingen selv, kan du bestille hjemlevering.

Innleveringsfrist

Skal du sende en pakke, kan den leveres inn på Posten. Om du ønsker at den skal bli sendt samme dag, er det viktig å levere pakken før innleveringsfristen som gjelder for det aktuelle innleveringsstedet. Sjekk fristene ved å søke opp stedet i kartet vårt.

Brev og små pakker kan også sendes fra din egen postkasse – les mer om hvordan dette fungerer.