Chatbot


En chatbot er enkelt forklart et dataprogram som er utviklet for å samhandle med mennesker ved hjelp av språk, skrift eller tale.

Du kan få svar på det du lurer på om sending av pakker og brev, sporing av pakker, flytting, eller Digipost, for å nevne noe.

Se etter chat-symbolet i nedre høyre hjørne på skjermen.

For å kunne bli bedre, tar vi stikkprøver på det kunder spør om og forbedrer robotens svar basert på dette.
Chatten kan ikke knyttes til deg som kunde, men vi lagrer samtalene i 1 måned for bruk i statistikk og i evaluering av kundeservice.

Vi anbefaler våre kunder om aldri å skrive inn sensitive personopplysninger.  Vi vil kun be om sendingsnummer for å gi svar i forbindelse med sporing av sendinger. Vi ber om navn og e-postadresse dersom du ønsker å snakke med en medarbeider i kundeservice. Disse opplysningene vil kun bli benyttet i forbindelse med den konkrete saken, og for å gi deg raskere og bedre svar på henvendelsen.

Du kan når som helst laste ned og/eller slette samtalen. Klikk på spørsmålstegnet i kanten øverst i chatvinduet, og deretter på knappen Slett samtalen:

chatbot-knapper

Mer om Personvern og sikkerhet i Postenkonsernet