Hvordan klage og reklamere
Slik gjør du:
Ønsker du å klage kan du kontakte kundeservice. Vi hjelper deg med veiledning og utforming av klagen dersom du ønsker det.
Kundeservice kommer du i kontakt med på chat eller telefon. Utenfor vår åpningstid kan du sende oss en henvendelse ved å velge chat.
Gå til kundeservice/kontakt oss
Ved etterspørsel eller skade på brev, pakker eller gods er det normalt avsender som bør sette frem reklamasjonen.
Spørsmål og svar
Hvilke vilkår gjelder for Postens tjenester?
Du finner alle detaljer i våre vilkår for hva som gjelder om du trenger å reklamere eller klage.
- Her finner du Posten og Brings generelle leveringsvilkår for posttjenester.
- I tillegg kan enkelte tjenester ha spesielle vilkår. Se oversikt over alle vilkår.
Frister
- En skade må du melde med en gang du mottar pakken, og senest innen 7 dager.
- Krav om erstatning for sending som er kommet bort eller annet foreldes etter 1 år.