Hjelp og kundeservice


For å tilby deg ekstra service og hjelp kan du chatte med vår digitale medarbeider. Du finner den nederst i høyre hjørne. Mer om chatboten

Driftsmeldinger

Forsinkelser i fremsendingen av pakker og gods mellom Østlandet og Vestlandet

15.1.2019    8:0

På grunn av dårlig vær og kolonnekjøring/stengte veier på flere av fjellovergangene mellom Østlandet og Vestlandet/Møre må det påregnes forsinkelser i fremsending/utkjøring av pakker og Stykkgods fra/til kunder i Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane og Møre. I tillegg er vil det være problemer med fremkommelighet på flere av Riks- og Fylkesveiene på Vestlandet.

 

Flesland lufthavn Bergen er midlertidig stengt og Bedriftspakke ekspress fra postnummer 6000-9999 til postnummer 5000-5399 og 5600-5999 vil bli inntil en dag forsinket utkjørt.  

Forsinkelser til og fra Longyearbyen(Svalbard) 10.01.2019.

10.1.2019    10:0

Postsendinger til og fra Longyearbyen (Postnummer 9171-9179) blir 1 døgn forsinket på grunn av uvær.

 

Vi beklager ulempene dette medfører våre kunder.

Svindelforsøk - utgir seg for å være Posten

22.12.2018    16:0

Det sendes nå ut meldinger på sms og e-post som utgir seg for å være Posten, hvor mottaker blir bedt om å betale manglende porto. Vi anbefaler sterkt at du sletter meldingen uten å klikke på lenkene. Klikker du på lenkene, kan din datamaskin/telefon bli rammet av virus og du kan bli bedt om å betale for å låse opp maskinen igjen.

Er uhellet ute anbefaler vi at du tar kontakt med din brukerstøtte.

Om du laster ned Postens sporingsapp, kan du trygt finne ut om et sporingsnummer er en pakke sendt med Posten. Du kan laste ned applikasjonen fra App Store og Google Play.